Често задавани въпроси

EPAYGO Билети и събития е новата услуга на Ипей АД (ePay.bg) за продажба на билети. Само с няколко клика можете да регистрирате събитие или да закупите билет - лесно и бързо.

  1. Изберете събитие по име, дата или снимка. Не е необходима регистрация!
  2. Изберете си място или ценова категория, ако организаторът е предложил избор.
  3. Платете чрез избрания от Вас начин.
Предлагаме всички възможни начини за плащане:
  • с кредитна или дебитна карта
  • онлайн през ePay.bg
  • от мобилен телефон чрез ePay Mobile
  • в брой на каса на EasyPay (2400 в цяла България)
  • на банкомат - B-pay
  • чрез банков превод по сметка*
* Вашата банка удържа такса за превода

Ако изберете банков превод по сметка, Вашата банка ще удържи такса за банков превод.

При всички други начини за плащане НЯМА НИКАКВИ такси.

Плащате единствено обявената от организатора цена.

Да, разбира се. Въведете имейл адреса си. Внимателно проверете коректността на информацията, преди да платите, защото системата автоматично ще изпрати закупения билет на посочения имейл.

В случай че желаете да заплатите за билета си онлайн чрез ePay.bg, тогава е необходимо да имате регистрация в ePay.bg.

Не е необходимо. След покупката на билет, ние ще Ви изпратим имейл с информация за събитието. Покажете билета директно от телефона си.

Ако сте закупили повече от един билет, е необходимо да изпратите електронния билет на всеки гост на събитието поотделно. Всеки трябва да зареди или отпечата уникалния си билет, за да се избегне дублиране при проверката на входа.

  • Ако ползвате iPhone или iPad, можете да използвате прикачения pkpass файл, за да заредите вашия "event ticket" в iOS Wallet
  • Ако ползвате смартфон с Android, свалете приложението Pass2U Wallet и в него можете да заредите приложения pkpass-файл
  • Може да не разпечатвате билета. На входа на събитието увеличете баркода от самия PDF-файл и представете за проверка
  • Ако желаете и имате достъп до принтер, може да разпечатате PDF-файловете

След като сте заявили брой билети, разполагате с 6 ча̀са, преди да бъде анулирана заявката.

Когато организаторът е дал възможност за избор на места и сте избрали такива от приложената интерактивна схема, разполагате с 20 мин. преди заявката да бъде анулирана.

Може да закупите билет във всяка каса на Изипей (2400 каси в цяла България). Адресите на касите можете да видите тук.

Вариант 1: Ако билетът е без резервирано място, може да го заявите онлайн и да го платите на каса с кода, издаден от системата до 6 часа след заявката. Получавате билета си по имейл.

Вариант 2: Ако билетът е с резервирано място, не може да запазите онлайн. Необходимо е да отидете и директно да си го купите от Изипей каса.

С една транзакция може да закупите до 10 билета за едно събитие.

С една транзакция може да закупите билети за не повече от едно събитие.

Няма ограничение на брой транзакции, които може да извършите.

Когато събитието е безплатно и се предлагат билети с нулева стойност с цел контрол на достъпа, с една поръчка можете да заявите до 2 бр. безплатни билети.

Изберете бутона “Избери места”, изберете желаните места от желаната ценова категория. Ако мястото е закупено, системата не Ви позволява да го изберете.

Сумите от заплатени билети не подлежат на възстановяване от страна на EPAYGO. При отмяна или отлагане на събитието възстановяването на стойността на закупените билети се извършва по предварително обявени на страница Новини в сайта на EPAYGO начин и срокове, съгласувани с организатора на събитието. При промяна на дата, час, място на събитието или участващ изпълнител, възстановяването на стойността на платен билет се извършва след подаване на заявка, но не по-късно от един работен ден преди датата на събитието, в офиса на Изипей АД, в който е извършено плащането, или на е-mail office@epay.bg, когато плащането е извършено с банкова карта.

Цялата отговорност за възстановяване на стойността на закупените билети е на организатора на събитието.

Правилата за контрол на достъпа се определят от организатора в зависимост от съдържанието на конкретното събитие. Проверете информацията, предоставена от организаторите или се свържете с тях.

Ако имате специални нужди или изисквания за настаняване или храна, моля свържете се директно с организатора на предоставения от него имейл или телефон, за да получите съдействие.

Моля, свържете се директно с мястото, където се е провело събитието, за да попитате за изгубени вещи. Може да намерите контакти на някои сцени и заведения от нашия сайт, а на други - от техните официални сайтове.

Ако случайно изтриете или изгубите имейла с билета, обадете се на центъра за обслужване на клиенти на Epay. Телефон за връзка: 02 4510 880, 02 921 08 80 или пишете на адрес: office@epay.bg

Използвайте опцията Търсене или се свържете директно с нас на 02/ 921 08 80 или office@epay.bg

EPAYGO Билети и събития е новата услуга на Ипей АД (ePay.bg) за продажба на билети, куверти и ваучери. Само с няколко клика можете да регистрирате събитие или да закупите билет - лесно и бързо.

Предлагаме всички възможни начини за плащане:
  • с кредитна или дебитна карта
  • онлайн през ePay.bg
  • от мобилен телефон чрез ePay Mobile
  • в брой на каса на EasyPay (2400 в цяла България)
  • на банкомат - B-pay
  • чрез банков превод по сметка*
* Вашата банка удържа такса за превода
  1. Направете онлайн регистрация на адрес www.ePay.bg
  2. Сключете договор за сътрудничество с Ипей АД и Изипей АД.
  3. Създайте и управлявайте Вашите събития
    Следвайте стъпките в Как да създам събитие в EPAYGO?
  1. Влезте с име и парола в профила си в ePay.bg.
  2. Изберете Създаване на събитие от меню Събития.
  3. Попълнете полетата с данни за Вашето събитие.
  4. Потвърдете въведените данни и събитието става активно за продажба на билети. При сключен договор с EPAYGO събитието става активно веднага, без преглед от администратор. За да е видимо в сайта на EPAYGO, свържете се с нас.
    Събитята подлежат на преглед от администратор и ще бъдат активни за продажба в сайта на следващия работен ден. Линкът за продажба ще работи, но то няма да се показва в сайта.
  5. Генерира се линк, който можете да копирате и публикувате във всяка медия или социална мрежа, чрез която промотирате събитието.

EPAYGO подпомага промотирането на много събития, като осигурява различни форми на реклама. Вижте повече тук.

За да създавате събития в EPAYGO, необходимо е да имате профил в ePay.bg - от страницата на ePay.bg изберете Регистрация и следвайте инструкциите.

Организаторите следва да имат Микросметка от Ипей АД / Изипей АД.

Стандартните условия по договор за организатор са:

Откриване и поддържане на Микросметка/ платежна сметка от Изипей АД – без такса.

Такса на Ипей АД за всяко получено плащане с банкова карта или Микросметки, предварително регистрирани в ePay.bg:

  • 1,5 % от сумата, но не по-малко от 0.30 лв. за всяко плащане с дебитни или кредитни карти Maestro и Debit MasterCard, Visa Еlectron, Visa Debit, Vpay, издадени от българска банка. Таксата се удържа автоматично в момента на постъпване на сумата по Микросметката/ платежната сметка.
  • 3,0 % от сумата, но не по-малко от 0,30 лв. за всяко плащане, при плащане с дебитни и кредитни карти – Business MasterCard, Visa Business, Diners Club/ AmEx. Таксата се удържа автоматично в момента на постъпване на сумата по Микросметката/платежната сметка на Търговеца.

Такса на Ипей АД за всяко получено плащане с банкова карта, без предварителна регистрация в ePay.bg:

  • C Visa/ Visa Electron/ MasterCard/Maestro – 3,0 % от сумата, но не по-малко 0,30 лв. за всяко плащане

Такса за всяко плащане в офис на Изипей АД:

  • 3,0 % от сумата, но не по-малко 0.30 лв. за всяко плащане.

Във Вашия профил в ePay.bg, от падащото меню EPAYGO изберете Събития. Виждате списък с всички създадени от Вас събития. В дясно от всяко събитие има меню. Изберете “Продадени билети”. Отваря се страница със съответната справка.

В раздел “Продажба на билети” виждате две графики. Графиката “Продажба на билети” Ви дава информация за продадените билети от всяка категория и общата стойност на билетите без удържаните комисионни.

След като събитието е проведено, от графиката “Проверени билети” може да видите какъв процент от закупените билети са били проверени на входа.

Към момента само юридически лица могат да предлагат билети за събития.
Възможността физически лица също да създават събития и да продават билети е в процес на разработка. Очаквайте скоро!

При създаване на събитието изберете “Билет с избор на място” от падащото меню под “Цена”. Изберете бутон “Добави”. Появява се ново падащо меню “Добавете зала за този билет”. Изберете зала, след което изберете бутон “Добави”. След като добавите повече от една категория билети, ще се появят бутони “Зала” и “Премахни”.

Изберете бутон “Зала”, за да видите схема на залата и да изберете и дадете имена и цена на местата за тази категория билети. Определете местата от дадена категория, като изберете цялата зона по схемата на залата, маркирайте местата и изберете съответния вид билет. Може да изберете и места в залата, които не са в продажба.

Чрез бутон “Премахни” ще изтриете създадената категория билети.

Ако системата не показва схема на залата, моля изискайте такава от Вашите партньори (залата) и ни я изпратете, за да я включим.

Можете да наемете от нас:
  1. Персонал в деня на събитието:
    • Касиер/и за приемане на плащания чрез системата на Изипей на място
    • Контрольор/и за проверка на закупени билети
  2. Техника в деня на събитието
    • Лаптоп/и или устройство за визуализиране
    • Баркод четец/ четци

Ако желаете да ползвате техника или да наемете персонал, след като сте подписали с нас договор за сътрудничество, молим свържете се с нас 5 дни преди събитието по имейл (office@epaygo.bg), в който са упоменати конкретни бройки персонал/необходима техника, име и дата на събитието, както и времето, за което ще е необходим служителя/техниката. Ще ви изготвим оферта, която се одобрява и от двете страни.

Посочените суми са само за обща ориентация.

Такса към EPAYGO: х 1.00 лв / зрител

Начална такса за техническо осигуряване и услуги: около 400.00 лв.

За конкретни запитвания, моля свържете се с нас на office@epaygo.bg.

Препоръчваме Ви да пазите история на събитията, които сте реализирали.

Плащанията постъпват по Вашата микросметка в реално време.

Плащанията постъпват по Вашата микросметка в реално време след удържана комисионна от Ипей АД според условията на подписания с Вас договор. На края на всеки месец издаваме фактура за удържаните комисионни.

Ползването на системата е напълно безплатно. Не се дължат НИКАКВИ такси.

Да, възможно е. Услугата е напълно БЕЗПЛАТНА!

Създайте събитие по стандартния начин. Не попълвайте цена на билета, така тя остава 0.00 лв, Запазете събитието. Потребителите могат да купуват до 2 билета с една поръчка с цел предотвратяване на злоупотреби.

Има два варианта за изпращане на покана. От меню “Промоционални билети” изберете:

  1. “Покана” - има баркод за маркиране на входа, но на нея не фигурира цена.
  2. “Промоционален билет” - упоменава стойността на билета, но не се налага да се заплаща от получателя.
За да изпратите покана, попълнете електронния адрес на получателя и му изпратете билет на нулева стойност.

Възможно е да очаквате гости със специални нужди или изисквания за настаняване или храна. Поради технически причини системата не предлага билети за места, удобни за инвалидна количка или възможност за избор на меню. Посочете имейл или телефон, за да може те да се свържат директно с Вас.

За различно меню може да предложите нова категория билет.

Според корпоративните ни изисквания, молим да спазвате следното позициониране на двете лога в рекламните материали, аудио и/или видео реклами:

  • 1-ва позиция EPAYGO
  • 2-ра позиция EasyPay

Където е възможно, добавете този текст под или над логата:
Билети от epaygo.bg и в офис мрежата на EasyPay.

Когато в текст споменавате наш бранд, да се изписва, както следва:

  • EPAYGO /на латиница, слято/
  • EasyPay /на латиница, главни букви E и P, слято/
  • Сайтът на EPAYGO - epaygo.bg
  • GOREAD /на латиница, слято/
  • ePay.bg /на латиница, главна буква P/

Използвайте опцията Търсене или се свържете директно с нас на 02/ 921 08 50 или office@epaygo.bg